מיתוג למסיבה

למתג או לא למתג זו השאלה

יש הורים ששומעים את המילים ״מסיבה ממותגת״ ומיד מעלים התנגדויות:
״אנחנו נגד מותגים, הילדה שלנו תגדל להיות אישה עצמאית וחזקה, היא לא צריכה להתמכר לנסיכות״ והאמת שאני קצת מבינה אותם, אנחנו חיים בעולם ממוסחר וממותג ולפעמים נדמה לנו שאין דרך להגן על הילדים שלנו מפני זה.

אבל המושג מיתוג הוא מאוד מאוד רחב, הוא מונח מתחום השיווק המתיחס לסך כל הערכים העולים לכם בראש ברגע שאתם שומעים את שם המותג, המוצר, הסלב, הפוליטיקאי….
מאחורי כל אחד מהם עומד סיפור, אם תזדהו עם הסיפור כנראה שתקנו את המוצר.
לדוגמא: קוטג׳ תנובה, הגבינה עם הבית, משדר ביתיות, קריצה נוסטלגית לחיי הכפר, כשהכל היה יותר פשוט.
זה ממש על קצה המזלג, במקום לחפור על מהו מיתוג (הרצאה של שעתיים) בואו נחזור לביטוי ״מיתוג מסיבה״ שסחף בשנים האחרונות את עולם האירועים ברוח סערה.

יותר ויותר חוגגים רוצים שחוויית האירוע שלהם תהיה ייחודית ואישית, שתביע את הסיפור שלהם, הערכים וההעדפות האישיות שלהם.
אפשר לעשות את זה לבד, לקנות או להכין פריטים תואמים וליצור מכלול שנראה מקורי ומרשים.
אבל מנסיון אישי שלי, דווקא כשהכי רוצים להשקיע, אלו התקופות הכי לחוצות ועמוסות שלנו: חג, לידה, יום הולדת, בר/ת מצווה, חתונה.

המסיבה הראשונה שמיתגתי היתה יום הולדת שנה של ביתי הבכורה, מעיין. הייתי באקסטזה והכל היה ורוד עם נקודות. אני זוכרת שבמהלך ארגון המסיבה התחלתי לחשוב שחייבת להיות דרך יותר פשוטה לעשות את זה, איזו חברה שמתמחה בזה, או חנות… אבל אני רציתי שזה יהיה אישי, עם שם הילדה שלי.

שלוש שנים עברו מאז, הנה האתר המהמם שלי עולה לאויר ובו מגוון רחב של חבילות מיתוג מהן אפשר לבחור לפי טעם ולפי תקציב, להתאים כל כיתוב שרוצים ולחגוג בכיף. מדובר בסדרה של קישוטים בנושא אחד ובצבעוניות תואמת אשר יחד יוצרים מראה של עיצוב אחיד.

ידיים שמאליות? לא לדאוג! החבילה מגיעה מוכנה להרכבה על השולחן.
ולמי שמתקשה עם התאמת הכיבוד, אני תמיד שמחה לתת עצה פרקטית בטלפון או במייל.

גם הילדה שלי מכורה לאנה ואלזה (ולמען ההגינות גם אני), אבל בחנות מולינו בייביז אני מוכרת רק איורים מקוריים שלי וחלק מהחזון שלי הוא לאפשר אלטרנטיבה למה שקיים היום בשוק. בנוסף לדעתי הגיע הזמן להפסיק עם ההפרדה הזו: בנות-ורוד-פיות, בנים-תכלת-מכוניות, בעיניי החלוקה המגדרית הזו כבר לא כל כך רלוונטית לשנות האלפיים, התקדמנו.